woensdag 27 november 2013

Op de valreep.

't Was op het nippertje, maar ik heb me vrijdag nog net ingeschreven voor Secret Santa.
Net als vorige jaar en de jaren daarvoor heeft Tess opnieuw het initiatief genomen om kerstmis nog iets meer warmte te geven. Alle actieve en minder actieve bloggers (ik behoor duidelijk tot de laatste categorie) zijn onder elkaar verdeeld en nu kan de zoektocht beginnen naar een fijn cadeau voor... (dat houd ik nog even geheim tot na kerstmis).

Om mijn Secret Santa een beetje te helpen, geef ik graag een woordje uitleg bij het moodboard dat ik doorgaf. Het lijkt wat op dat van vorige jaar, maar hier en daar is er toch iets veranderd.


vlnr en vbnb
Ons huis. Het heeft ondertussen al een hele metamorfose ondergaan, maar is voorlopig nog niet bewoonbaar. * Less is more! Mocht ik het geld hebben, ik zou de pop-up-store en de webshop van Amandine kunnen leegkopen. * Mmm aardbeien * En ooooh chocolade. * Ik geloof in sprookjes en lees liever een kinderboek dan eentje voor volwassenen. * Oud papier zoals het behangpapier dat in de slaapkamer hing van ons huis. * Een dessert met appel, kaneel en ijs: klassiek maar o-zo-lekker. * Letters en liefst het oude soort. * Rood-met-witte-stippen * Rode neuzen, maar dan de paarse versie. * De lente/zomer zon. * Karton, in een andere vorm dan een verhuisdoos. * Een caipirinha in de zon. * De warmte die de winter met zich meebrengt. * De gezellige warmte van de stoof. * Delftsblauw op alles behalve op tegels.

Geen opmerkingen: