donderdag 11 juli 2013

Ondertussen in Zoersel

Voor zij die het hier een beetje volgen, weten dat ik begin mei van A naar Z verhuisd ben. De verhuis op zich is iets om snel te vergeten, hij brengt enkel onnodig veel stress en gedoe met zich mee. Het is enkel leuk voor sublieme voor-en-na's zoals deze.


En het mag gezegd zijn: ik mis A. Vooral nu de zomer er eindelijk is: de leukste terrasjes op loopafstand, 't stadspark om op je luie krent van het zonneke en de mensen te genieten, de Gelato Factory, de markt op zaterdag, een koffieke op zondag in een overvloed aan leuke koffiebars (met Barnini op kop), mijn roomies..
Ik mis A dan wel op sommige momenten, maar ik heb het zeker zo goed in Z. Wa zeg ik, ik ben met mijn gat in de botergevallen in Z. Ik heb geweldige homies vooral die ene waar ik elke avond naast mag in slaapvallen en waarmee ik samen een huis aant renoveren ben. Gelukkig is het niet al verbouwen wat de klok staat en is er nog tijd voor andere dingen..


Ik ben bezig aan een klein haak-projectje en zoals je kan zien, lacht het me toe.
De 2 viervoeters op heterdaad betrapt op de tuintafel in de prachtige tuin (een groene oase midden in 't dorp).
Gelukkig is er ook nog tijd om te tekenen. En met het nodige studiemateriaal uit de speelgoeddoos van Mil wordt het een koud kunstje.
En op fietsafstand vinden we boer Jef met super lekker hoeveijs in gigantisch grote bollen. Daar wordt een mens gelukkig van..

Geen opmerkingen: