donderdag 3 januari 2013

Secret Santa

Ik moet iets bekennen.. Ik maak heel graag cadeautjes, echt heel graag, maar ik denk dat ik ze stiekem toch liever uitpak ;-)
Vorige week rond deze tijd, na een dag werken, viel mijn oog op een groot postpakket dat op het hoekje van de kast stond te blinken. Mijn hart maakte een sprongetje en er kwam spontaan een enorme glimlach op mijn gezicht: Secret Santa..
Uit het pakket kwamen maar liefst 7 pakjes en een kaartje. Hoe begin je daar aan?


Uiteindelijk bij nummer 1 en na nog geen 5 minuten lagen er stuk voor stuk pareltjes op de tafel.
Met als topper: een stoffen sleutelhanger met mijn tekening van ons huisje erop!! Echt super!!
In het kleinste pakje zat een paar prachtige appel-oorbellen. Helaas heb ik geen gaatjes.. Maar ik denk dat ik 1 appeltje aan een ketting ga hangen of ik doe er iemand anders plezier mee.

Benieuwd of mijn cadeautjes net zo in de smaak vielen?? Volgens de e-tracker van bpost zou het pakketje (net iets later dan 28/12) op 31/12 om 15:19u afgeleverd zijn in Hasselt bij Katleen.

Ik ben echt blij dat ik me op het nippertje nog had ingeschreven voor Secret Santa en ik ga dat volgend jaar zeker opnieuw doen.
Een dikke merci aan mijn Secret Santa: Anka!! En ook een welgemeende danku aan Tess!!

Geen opmerkingen: