zaterdag 26 januari 2013

Pittenparé!!

Carnaval komt eraan, dus ook Maria-lichtmis (Mmmm pannenkoeken!!), de vasten en dus ook 'Dagen zonder vlees'.
Tijdens de editie van vorig jaar kwam ik via via op het recept 'Pittenpaté' van 'Jonge sla' en in al mijn enthousiasme kwam het er als pittenparé uit. Mijn roomies op de Leopold waren ook meteen verkocht en zoals Dorien Knockaert zelf zegt is het een goede kaas-vervanger.
Dus het is niet alleen goed voor het milieu, aangezien het vegetarisch is, het is ook nog eens goed voor onszelf en bovendien super lekker!!
Gisteren heb ik het na een jaar nog eens klaargemaakt. Gek eigenlijk, want er is niets zo gemakkelijk en snel klaar als pittenparé. Mijn roomies weze gewaarschuwd, het zal de komende weken zeker nog een aantal keren uit de oven komen.
Alvast smakelijk aan diegene die het ook gaan proberen.


Geen opmerkingen: