zondag 25 november 2012

In the mood for..

.. de eindejaarsperiode.


Dankzij deze 2 vrolijke vrienden geraak ik ieder jaar stilaan in eindejaarssfeer en zou ik het liefst van al vanavond mijn schoen nog zetten.
De geur en de smaak van mandarijnen en pepernoten is echt ongelofelijk. Ik weet dat de krokante exemplaren eigenlijk kruidnoten heten, maar geef toe pepernoten klinkt toch veel beter. (bv in 'Pepernoten en appels' van Bert en Ernie of in 'Zwarte Piet ging uit fietsen')

Mede dankzij Tess en haar 'Secret Santa' krijg ik al goesting in Kerst. Niet alleen mag ik dit jaar opzoek gaan naar cadeautjes voor iemand uit de familiekring, maar ben ik sinds afgelopen zondag ook de Secret Santa van.. 

Om mijn eigen Secret Santa een beetje te helpen, geef ik graag wat tekst en uitleg bij mijn moodboard dat ik meestuurde.


Vlnr en vbnb.
Blauw en dan vooral Delftsblauw op servies ed - ik ben een kind van de lente, dus geef mij maar de warmte van de eerste lentezon - letters (hoe ouder hoe liever) - herbruikte tegels (gezien in Brazilië) - koffiepauze op zaterdag - mijn fleurige boekenkast bevat vooral prentenboeken - ook op zondag lust ik graag een koffie (door de weeks ben ik een tealover) - een tekening van de laatste nieuwe aankoop van mijn lief en ik - typografie in al zijn facetten - de warmte van de winter - cijfers en letter in het Antwerpse straatbeeld - een gezellige Braziliaanse gevel - alle desserts die appel, kaneel en ijs bevatten.

Geen opmerkingen: